98 Comments

 User Avatar

 

 User Avatar
isi_doro

heheh, but she is judging you WHEN you are born, not where... and this is a nice concept I'm gonna adopt. like, what?! you are born in the middle of the night? unacceptable!

0
 User Avatar
anonmcnani

sauce?

0
 User Avatar
zulzulkifle02

1
 User Avatar
masterweeb

every time some wacko asks me my zodiac sign i say a random one and then just behave how i normally do and listen to them go on a little about what things i do that fit my archetype and things i do that should have nothing to do with it, and just watch them go crazy abut it, trying to figure out why i do those things ... i'm an Aquarius, my archetype says i'm an absolute genius ... i kinda hate that it fits

2
 User Avatar
arisvaldun

all racism is bigotry but not all bigotry is racism

1
 User Avatar
harald69

Don't fucking interrupt him you stupid bitch

0
 User Avatar
orcnd

"say the line !"

1
 User Avatar
deendan1

OMG this is so awesome!!! If humanity(which is currently at freefall btw) stays true to itself we have to ban that horoscope shit XD I cant anymore this is comparably good as superstraight. Lmfao

0
 User Avatar
skyeameliah77

WoW! That is such a Scorpio thing to say.

1
 User Avatar
peti199

Am i the only one who hates it when people call this racism even though it has nothing to do with any race?

0